او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نسیمی جان فزا...

سادات | دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۳۸ ب.ظ

نسیمی جان فزا می آید...

بوی کرب و بلا می آید...


سلام دوستان

عزاداریاتون قبول باشه ان شاالله...

جاتون خالی بود امروز در حرم سیدالکریم...

و در پیاده روی میدان امام حسین(ع) تا شهرری که با مداحی و نوحه ها، قشنگ حال و هوای کربلا گرفته بود...

نائب الزیارة همه دوستان بودیم، بخصوص بچه های بلاگ...

البته خیلی دلم میخواست که امروز بیت رهبری باشم، دلم برای حضرت آقا تنگ شده بود ولی توفیق نداشتیم، ان شاالله فاطمیه...

 

راستی: امتحانای دانشگاه ما از فردا شروع میشه، چند روزی از حضورتان مرخص میشویم.

التماس دعای فراوان...

 

 

  • سادات

نظرات  (۵)

  • سجاد مؤذنی
  • کودوم سؤال؟
    پاسخ:
    "وااااااااااا
    اقا چرا اینطوری برخورد میکنید ؟
    با کسیم ک اون بالا یه متن گنده برای اشک بر امام حسین نوشته"

    نظر سادات حسینی رو بخونید.
  • سادات حسینی
  • وااااااااااا
    اقا چرا اینطوری برخورد میکنید ؟
    با کسیم ک اون بالا یه متن گنده برای اشک بر امام حسین نوشته
    مگه چی نوشتن اینجا؟
  • سجاد مؤذنی
  • تف به ریا...
    ما نیز از این دستمالها داریم...

    یاعلی
    ......................................
    متوجه هستی چی نوشتی
    میدونی این شهید که این حرفاو زده کی بوده؟
    میدونی اشک بر حسین یعنی چه؟
    قضیه دستمال امام خمینی(ره) را میدونی؟
    نه نمیدونی
    نه حسین رو نمیشناسی
    نه امام خمینی هم نمیشناسی
    نه شهید حسن طهرانی و رابطه ی او با مقام معظم رهبری هم نمیدونی
    آثار گریه بر حسین تو اون دنیا رو هم نمیدونی
    کتاب سیاحت غرب اون قسمت که مربوط به برزخ و گریه بر حسین و عزاداریه هم رو حتما نخوندی
    نه تو چی میدونی
    اینا که گفتم یاد بگیر بعد بیا بگو تف به ریا...
    ما نیز از این دستمالها داریم...

    یاعل
    خصوصی نفرستادم تا اگه دلت خواست تایید کنی بقیه هم بدونند چه نظری در مورد اشک بر حسین داری
    تف به ریا...
    ما نیز از این دستمالها داریم...

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    ببخشید شما اصلاً منظور بنده رو متوجه شدید که اینجوری گارد گرفتید؟
    اگه گفتم از این دستمالها دارم منظورم دستمال اشک بر امام حسین(ع) بود، که این رو هم از آیت الله مرعشی نجفی خوندم که ایشون هم دستمال اشک بر سیدالشهدا داشتن و تصمیم گرفتم که منم برای خودم از این دستمالها تهیه کنم، و اول اونو با ضریح امام رضا متبرک کردم و بعد محرم امسال افتتاحش کردم، که بعد مُردن بزارن تو کَفَنَم...

    آره میدونم، اشک بر "جدم" یعنی چی...
    میدونم که بهترین حالات یه مومن نماز شبه و در نماز شب هم، اون اشکی که جاری میشه، که آیت الله بهجت اشک بر سیدالشهدا رو از گریه در نماز شب هم با فضیلت تر میدونن و من هم به این اعتقاد دارم.
    بله این شهید بزرگوار رو هم میشناسم...

    پس بزارید دعاهای این دنیامو براتون بگم تا اعتقادمو بیشتر بدونید
    1. اینکه خدا بهم توفیق بده و بتونم تو محرم برای جدم خوب نوکری کنم و اشک بریزم...
    2. و اینکه آقا عنایت بفرمایند و یک اربعین، پیاده به کربلا مشرف شم...

    میدونم معرفتم کمه و سعی هم میکنم که یاد بگیرم از بزرگان ولی الحمدلله اونقدری هست که فضایل اشک بر جدم رو بفهمم...
    شما دعا بفرمایید ما با معرفت بشیم...

    خوشحال میشم جواب بدید و اِشکالمو بهم بگید...
    یاعلی
    سلام
    قبول باشه انشاالله ...
    خوش به حال شما ...
    پاسخ:
    سلام
    قبول حق
    ان شاالله قسمتتون بشه پیاده روی اربعین سال بعد...
    برا امتحانامون دعا کردید؟!

    یاعلی
    قبول باشه ان شاءالله
    التماس دعا
    پاسخ:
    قبول حق
    ملتمسیم....

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">