او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مرکز دنیا کجاست؟

سادات | يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۰ ب.ظ

در جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته اید، همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است. چند ماه قبل از رحلت امام (رضوان الله علیه)، مرتب از من می پرسیدند که بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری، می خواهید چکار کنید. من خودم به مشاغل فرهنگی، زیاد علاقه دارم، فکر می کردم بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری به گوشه ای بروم و کار فرهنگی بکنم.

وقتی از من چنین سوالی کردند، گفتم اگر بعد از پایان دوره ریاست جمهوری، امام به من بگویند که بروم رئیس عقیدتی- سیاسی گروهان ژاندرمری زابل بشوم- حتی اگر به جای گروهان پاسگاه بود من دست زن و بچه ام را می گیرم و می روم! والله این را راست می گفتم و از ته دل بیان می کردم، یعنی برای من زابل مرکز دنیا می شد و من در آنجا مشغول کار عقیدتی- سیاسی می شدم !

به نظر من، بایستی با این روحیه کار و تلاش کرد و زحمت کشید، در این صورت خدای متعال به کارمان برکت خواهد داد.

 

بیانات امام خامنه ای در سفر به شهر مقدس قم

 

 

دهه فجر مبارک

  • سادات

نظرات  (۳)

کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند.
طوطی شکایت کرد و خداوند او را زیبا کرد.
ولی کلاغ گفت :
هر چه از دوست رسد نیکوست(راضی به رضای خدا بودن )
و نتیجه آن شد که می بینی:
طوطی همیشه در قفس و کلاغ همیشه آزاد...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتظر حضور پر مهرتان هستم
یاحق
  • مظهر زیبایی
  • سلام بزرگوار خدا قوت...
    با یه پست ویژه بروزم ...خوشحال میشم بهم سر بزنین ووقت بزارین ...
    یا حق ...موفق باشین...

  • مظهر زیبایی
  • سلام بزرگوار ...خدا قوت
    با یه پست ویژه بروزم خوشحال میشم تشریف بیارین ...
    موفق باشین ...[گل]

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">