او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

امامِ زمانِ غریبم...

سادات | چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ

امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان، با من سحر کن

 

 

 

 

 

پ.ن: گاهی اوقات که پیش می آید بخوانم "عَزیزٌ عَلَىَّ أَنْ أَبْکِیَکَ وَ یَخْذُلَکَ الْوَرى" ، شک برم می دارد. 
نمی دانم ادامه دهم یا از دروغ خودم خجالت بکشم و ....

 

 

  • سادات

نظرات  (۱۲)

سلام.
اسم وبتون یه عبارت قطعیه.
اما ...
اما شاید به ما که تنبلیم و هیچ کاری برای آقا نمی‌کنیم، وصال نده. نه اینکه از لطف خدا نا امید باشم .. از خودم و امثال خودم ناامیدم. ما که مدعی هستیم. افسوس ...
سلام....خداقوت..خیلی زیبا وتاثیرگذار..کاش مهدی موعودبیایدتا بهانه ی تنهایی ما قطع شود......
اللهم عجل لولیک الفرج
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب "مادرمو زدن" به روزیم.
    منتظر نظرات شما.
    التماس دعا
    یا علی مدد
    سلام.
    با مطلبی دلگیر در مورد غم مادر به روزیم.
    منتظر شما و نظرات زیباتون هستیم.
    یا حیدر
    یا زهرا
    مددی
  • سجاد مؤذنی
  • http://bachehayeghalam.ir/go.php?vid=35227
    ..................
    http://bachehayeghalam.ir/go.php?vid=35224
  • فرزین حیدری
  • سلام در صورت صلاحدید ما رو لینک نمایید
  • خادم الحسین
  • سلام.مطالبتون زیباست.اجرکم عندالله
    به روزیم.
    سر بزنید.
    یا علی مدد
    پاسخ:

    سلام

    ممنون

    می آییم ان شاالله...

     

    یاعلی

  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    یه امتحان پیش رو داریم که دو تا مراقب جدی و یه کم بد اخلاق داره ، سؤالاش به ظاهر ساده به نظر میرسه ولی جواب هاش خـــیلی سخته
    من هم سؤال ها را دارم هم جوابشون را ، اگه خواستی بیا بگیر
    حتما بیا یه بار بخون که تو امتحان رد نشی
    http://sajjad-m.blog.ir/1392/12/04/
    نظر یادت نره...
    سلام امام حاضرم ...
  • فانوس جزیره ...
  • اللهم عجل لولیک الفرج ...

    آقاجان
    منم و دوری از چشم تو و خون جگری
    چه شود بر من مسکین بنمایی نظری

    یا علیکی به سلامم دهی و یا که زلطف
    نام من هم تو به هنگام قنوتت ببری
    پاسخ:
    بسیار زیبا...
    "نام من هم تو به هنگام قنوتت ببری "
    خیلی قشنگ بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">