او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ایوان نجف عجب صفایی دارد

سادات | پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۲ ب.ظ

هر دل که شکست، ره به جایی دارد

هر اهل دلی، قبله نمایی دارد

با این که بود قبله ما کـــــــــعبه، ولی

ایوان نجــف عجب صفایی دارد

 

 

میخوام از آقا امیرالمؤمنین بگم، ولی واقعاً موندم که از کجا شروع کنم و اصلاً چی بگم.

به همین جمله بسنده میکنم:

آیت الله بهجت: خدا یک علی(ع) داشت که الحمدلله آن هم امام ما شد. 

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیرالمؤمنین(ع) و الائمة المعصومین...

یادش بخیر 40 روز پیش نجف بودیم...

تو نجف یه اتفاقی هم افتاد که دیگه این سفر خیلی متفاوت شد.

ان شاالله خودشون توفیق بدن قدر این شب هارو بدونیم و راحت از دست ندیم.

التماس دعا

یاعلی

  • سادات

نظرات  (۸)

سلام 
به به ...
ایوان نجف عجب صفایی دارد
خوش به سعادتتون :)

ممنون از حضور و لطفتون
شما هم لیک شدین :)

از بچه های حیابانو نیستم متاسفانه
چه طور ؟
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم.
ان شاالله روزی همه بشه.
آخه تو وبلاگتون یه سری خاطراتی هست که تو مایه های منکراتی بجه های حیاست.

یاعلی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    طاعات قبول ..
    میشه برام دعا کنید ..
    عاقبتتون بخیر
    پاسخ:
    سلام
    قبول خق
    بله ان شاالله، محتاجیم به دعا

    یاعلی
    اهان
    همون دُر رو میگفتی میفهمیدیم قضیه رو
    اهوم خیلی چسبیده
    امروز جات خالی
    بعد افطار مزار شهدا دعای جوشن صغیر خوندن
    و خبرنگار اومد کنار من
    گفتم از من میخواین مصاحبه بگیرید؟؟؟
    گفت نه پشت سرید
    نگاه کردم دیدم کسی نیست !!!
    گفتم بله با شما
    بعد شروع کرد سوال پرسیدن
    گفتم خوبه اینم فهمیدم باس بیاد پیش کی:))))))))))
  • مرید علی (ع)
  • سلام
    انشاالله قسمت همه آرزومندا بشه ...

    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    یاعلی
  • عادیات ضبحا
  • سلام عزیزم
    قبول باشه طاعات و عبادات
    و نجف شهر آرزوهای من است
    و حرم امیرالمومنین همه چیز من. دلم تنگ شده خیلی زیاد.
    پاسخ:
    سلام زهرای عزیزم
    قبول حق باشه ان شاالله
    منم دلم تنگ شده هم واسه حرم و هم واسه همسفرای گلی مثل شما.

    یاعلی
    ایوان نجف عجب صفایی دارد

    سلام
    قبول باشه
    امشب دعامون کنید لطفا ...
    سلام خواهری
    اره نجف خیلی خوب بود
    توی نجف چه اتفاقی افتاد عایا؟
    پاسخ:
    سلام خواهر
    همون که بهت گفتم دیگه.
    ما نامزد بودیم، واسه خودم و آقامون دُر نجف خریده بودم که حلقه ازدواجمون باشه، تو صحن گمش کردم. خب خیلی ضدحال بود دیگه، رفتم روبروی ضریح (ایوان طلا) ایستادم و گفتم: آقاجان من از نجف فقط همین دُر رو گرفتم، *اگه این ازدواج به صلاح هر دومونه*، اینا پیدا بشن. بعدش رفتم دنبالش، پیدا شد...
    خیلی چسبید...


    یاعلی
    سلام
    تو این شبا ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">