او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مؤمن غریب است

سادات | شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ

اگر کسی در میان انسان های غافل و بی تقوا احساس غربت نکند، باید در مؤمن بودن و ایمانش تجدید نظر کند.

 

امام باقر(ع): مؤمن غریب است، مؤمن غریب است، مؤمن غریب است.

عیون اخبار رضا- جلد1-صفحه218

  • سادات

نظرات  (۵)

بایاد خدا همیشه در زمزمه باش...
از غصه دنیا بی واهمه باش...
هر لحظه دلت شکست یادت نرود...
آن لحظه یه یاد یوسف فاطمه باش...


ممنون از اینکه به ماسر زدید.....دعامون کنید....یا علی...

سلام دوست گرامی

تشکر شما نیز لینک شدید.

نسیمی از بهشت

  • یازده بار شمردیمو یکـ♥ـی باز کم است
  •           دلم آرام میشود وقتی به یاد تـــ♥ــوام
    وای بر من که اندکی از این نفسهارا در راه وبه یاد آقایم کشیده ام ،چگونه در چشمانش بنگرم در حالیکه اوست که در سجده های شبانه و سحر گاهش برای من اشک میریزد ومدام دعا میکند که بارالاها به خاطر من از گناهانش بگذر....

    شرمنده ام مولا ... ،بجای اینکه ما برای فرج شما که همان گشایش در کارها وامور خودمان است دست به دعا وتضرع و راز ونیاز برداریم تو برای بخشش گناهانمان دعا میکنی...

    بروزم ،یاعلی ع
    مؤمن غریب است ... غـــریــب
  • خادم الشهدا
  • سلام دوست گرامی
    در صورت تمایل به تبادل لینک و لوگو خبر دهید
    تا ارتباط و همکاری بیشتری با هم داشته باشیم.
    یاعلی
    www.nasimiazbehesht.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">