او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مقیم حرم کن مرا...

سادات | سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

خاک حرم رسید ، دوا نیز داده شد

آب حرم رسید، شفا نیز داده شد

 

ما طور خواستیم مقیم حرم شدیم

ما جلوه خواستیم ، خدا نیز داده شد

 

اصلا بهانه هاست که ما را می آورد

با دادن بهانه ، بها نیز داده شد

 

هر جا اگر به خواسته ها لطف می شود

در این حرم نخواسته ها نیز داده شد

 

از بس کریم بود که درهم خرید و رفت

در ازدحام ، حاجت ما نیز داده شد

 

اصلا به خواهش کم ما اکتفا نکرد

ما سنگ خواستیم ، طلا نیز داده شد

 

گفتم رضا، عطای حسینی نصیب شد

گفتم حسین ، امام رضا نیز داده شد

 

میخواستم به مشهد تو راهی ام کنند

دیدم برات کرب و بلا نیز داده شد

 

شاعر: علی اکبر لطیفیان

 

 پیشاپیش عیدتون مبارک

 

پ.ن: خیال کن ک غزالم...

 

  • سادات

نظرات  (۶)

  • عادیات ضبحا
  • سلام عزیزم. یه چیزی بگم شاید باورت نشه من پیاده رفتم زیارت امام رضا با یه کاروان نیشابوری. خیلی خوب بود. دعاگوی دوستان کربلایی بودم. تو پیاده روی یادتون کردم با شماره پاسپورت. اینجا هم هی می گفتند به خط دو.
    ان شاء الله قسمت شما و من هم مجدد.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام زهرا جان
    خوش ب سعادتت عزیز
    ان شاالله

    یا امام رضا جان
    "ب سرم غیر هوای تو تمنایی نیست
    بطلب تا ک فقط سیر نگاهت بکنم..."

    یاعلی
    اللهم ارزقنا حرم ...
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروز هستم با عنوان:

    طنز:اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!(4)

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/06/14/tanz4123123444

    منتظر شما...

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

    سلام
    چه شعر زیبایی
    لذت بردم

    خیال کن که غزالم ...
    سلام ببخشید که اسپم دادم
    یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

    برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

    برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

    برای سه: نفر ویرایش قالب


    اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

    سلام با احترام لینک شدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">