او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نسخهء درمان...

سادات | شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ

این اشک روضه حال مرا خوب میکند

رد خور نداشت نسخه درمانی شما

 

امام خامنه ای:

سه عنصر در حرکت امام حسین (ع) وجود دارد؛ عنصر منطق و عقل، عنصر حماسه و عزت و عنصر عاطفه.

 

 

  • سادات

نظرات  (۸)

اصلا حسین جنس غمش فرق می کند...
  • عـــطـش ...
  • من اگر گـریه برایت نکنم مـیـمـیـرم
    وضع من را به خدا روضه ی تو سامان داد
  • مارال رئیسی
  • سلام.وب خوبی دارید خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید وبا تبادل لینک موافقم با تشکر

    حسین جان

    دست طبیب سوخت چو دست مرا گرفت

    دیشب تب فراق من از حد گذشته بود

    سلام
    قشنگ بود،هم متن هم عکس
    پاسخ:
    سلام
    ممنون نظر لطف شماست.

    یاعلی
  • امیر احسان اظهری
  • لینک شدید اخوی
  • امیر احسان اظهری
  • سلام علیکم با نام هیئت عشاق الائمه تهران لینک میکنید بعد خبرم کنید تا لینکتون کنم
  • فاطمه مهدیخانی
  • یاحسین ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">