او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قال رسول الله (ص)

سادات | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ق.ظ

پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم :

خداوند عز و جل از مؤمن ضعیفى که دین ندارد نفرت دارد. عرض شد: مؤمنى که دین ندارد کیست؟ فرمودند: کسى که نهى از منکر نمى‏ کند !



الکافی : 5 / 59 / 15 منتخب میزان الحکمة : 376

 

 

  • سادات

نظرات  (۳)

  • فانوس جزیره
  • حالا تمام دغدغه‌ام این شده حسین

    این اربعین، کرب و بلا می‌بری مرا ؟



    سلام علیکم مومن
    خیلی التماس دعا داریم
    پاسخ:
     و علیکم السلام
    محتاجیم

    یاعلی
    سلام
    وبلاگ قشنگی دارید.
    به وبلاگ منم سر بزنید. تازه ایجادش کردم. ولی حرفهای زیادی برا نوشتن دارم.
    صحبتهای امسال استاد پناهیان در دانشگاه امام صادق رو که شنیدم تصمیم گرفتم به زندگی خودم نگاه امتحانی داشته باشم. و با همین نگاه، توی این وبلاگم مشقهامو خواهم نوشت!
    به گذته ای پر از گناه بوده و آینده ای که مطمئنم خدا مشتاق منه... ولی اینکه منم مشتاق خدا هستم رو نمیدونم...!
    mobtala.blog.ir
  • محمدرضا فلاح
  • امام  على علیه السلام :

    و َما أعمالُ البِرِّ کُلُّها وَ الجِهادُ فى سَبیلِ اللّه‏ِ عِندَ الامرِ بِالمَعرُوفِ و َالنَّهىِ عَنِ المُنکَرِ إِلاّ کَنَفثَةٍ فى بَحرٍ لُجِّىٍّ؛

    همه کارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منکر چون قطره‏ اى است در دریاى عمیق.

    نهج البلاغه(صبحی صالح)  ص 542 ، ح 374

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">