او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مهمانی امام رئوف

سادات | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۱۴ ب.ظ

بالاخره بعد از یک سال چشم انتظاری مهمان امام رئوف شدیم.

قربان لطف و کرم آقا، چه خوب مهمان نوازی کردند.

لحظه لحظه سفر خاطره شد برایمان.

 

از نماز در صحن و سرای رضوی...

 

 

تا نم‌نم باران....

 و از همه خاص‌تر غذای حضرتی در روز تولد همسفر بهشتی‌ام...

  • سادات

نظرات  (۲)

سلام
زیارت قبول خواهر
خوش به سعادت تون 
برای ماهم دعامیکردین، آقا ماروهم بطلبه 
از آخرین سفرم به مشهد8 ماه میگذره ...اماانگار که یه عمره 
خیلی دلم برای حرم تنگه
آجی تو دلت پاکه دعام کن

راستی عکس اول ت مال خودتونه ؟ کجاست؟دفاع مقدسیه!
یاعلی
پاسخ:
سلام
قبول حق
ان شاالله با آقاتون بری
اتفاقاً خیلی یادت بودم.
نه مال خودم نیست. دفاع مقدسیه.

یاعلی
سلااااااااااااااااااااااام
اجی گلم
خوبی؟

دلم برات تنگ شده حسابی
زیارتت قبول باشه
ان شالله کربلا ببینمت :D
پاسخ:
سلااااااااااااااام الحمدلله
چه دعای قشنگی
بنده نیز هم
ان شاالله

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">