او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

کنار دریا...

سادات | سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

کنار دریا کجاست؟

جایی که آنجا همه با هم خواهر و برادریم!!! چیزی شبیه بهشت!!! که پوشش و حجاب برایش معنایی ندارد چون اینجا دریاست دیگر...

جایی شبیه اروپای امروزی، بلکه پیشرفته‌تر از آن، که رسماً دست اروپا و اروپازادگان را از پشت بسته‌ست!!!

جایی که هزینه‌ی گرفتن یک عکس "من الان یهویی دریای شمال" می‌شود تمام حیا و عفاف دختران سرزمینم...

.

.

.

من کنار این دریا را دوست ندارم...

من برای عوض شدن حال و هوایم نیازی به آب این دریا ندارم؛ من آب علقمه میخواهم، شش گوشه میخواهم تا آرام شوم...

 

السلام علیک یا ابا عبدالله

السلام علیک یا قمر العشیرة

 

خاطره‌نوشت: به اجبار فامیل رفتیم دریا، بدجور حالمان گرفته شد. هر چند تا می‌توانستم تذکر دادم، ولی به معنای واقعی حالم بد شد و دلم خون.

عیدتان (ولادت حضرت فاطمه معصومه - روز دختر-) مبارک با تأخیر...

  • سادات

نظرات  (۹)

  • آمنه هنرمند
  • باسلام
    وب زیباوپرحتوایی دارید
    خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید
    یاعلی
    بخاطر همین وضع اسفبار ساحلها، خیلی از مومنان شمال، سالهاست که کنار دریا نرفته‌اند.
  • محمد علمدار
  • لعنت بر بی حجابی که موجب فساد جامعه است
    سلام
    متن تون عالی بود
    سلام
    ممنون از حضور و نظراتتون...
    اگه مایل به تبادل هستید بسم الله...
    پاسخ:
    سلام
    لینک شدید

    یاعلی
    سلام علیکم مومن
    اوضاع لب دریاها خیلی خراب است متاسفانه
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • فرزانه رهبر
  • خیلی متن خوب و عالی بود...با اجازه رفت توی لیست نشر...
    پاسخ:
    خونه خودتونه... مختارید...

    یاعلی
    دود این شهرمرا ازنفس انداخته است
    به هوای حرم کرببلا محتاجم
    پاسخ:
    کرب و بلا برس به دادم
    جوونیمو پای تو دادم

    یاعلی
  • ذره ی ناچیز
  • من آب علقمه میخواهم، شش گوشه میخواهم تا آرام شوم...

     اجرکم عندالله

    یازهرا...

    سلام
    +++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">