او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اذن خدا...

سادات | دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ق.ظ

سلام

دو روز قبل یه ویروسی اومده بود تو بدن ما و ما رو خونه‌نشین کرد، ما تا صبح طاقت آوردیم (سخت‌ترین شب عمرم) و دیروز صبح رفتیم دکتر (جسارت نشه، ولی بنده هیچ اعتقادی به پزشکای مدرن امروزی ندارم، ولی چون نوبت گرفتن از دکتر طب سنتی زمان می‌برد، خلاصه اجباراً رفتیم درمانگاه دانشگاه خودمون، چون خلوت بود) خلاصه یه سرم و آمپول نوش جان کردیم، و کلی قرص بهمون دادن و گفتن تا شب حتماً خوب میشی...

بنده کلاً اعتقادی به قرص ندارم، قرص‌ها رو نخوردم (چون ربطی به درد من نداشتن!)

شب شد و من همچنان در همان ویروس بودم که شب همسر جان زحمت کشیدن رفتن پیش دکتر طب سنتی و بجای بنده شرح حال دادن! و دارو برام آوردن (داروهای طبیعی) با یه کاغذی که نحوه مصرف رو توضیح داده بود. داروها رو استفاده کردم ساعت 12 شب بود همینجوری به سرم زد نسخه رو نگاه کنم دیدم نوشته:

درمان به اذن خدا

 

با دیدن این جمله یه حس آرامشی گرفتم که نگو و الحمدلله به 5 ساعت نکشید که حالم خوب شد.

خدایا شکر بخاطر نعمت بزرگ سلامتی.

 

به اذن خدا نوشت:

مگر می‌شود بدون اذن او بنده تا شب حتماً خوب شوم، انگار یادت رفته شما فقط وسیله‌ای و درمان از اوست.

  • سادات

نظرات  (۸)

سلام 
عاشقتم سید
التماس دعا
یاعلی
به این میگن طبیب:)
  • علیرضـــــا معمـــــاری
  • سلام 

    وما تشاءون الا ان یشاء الله ...
    و نخواهید مگر آنچه را که خدا خواهد...

    که البته خدا بهترین نقشه رو واسه خوشبختی بنده هاش میکشه...

    لینک شدید مومن

    بازم بهمون سربزنید

    یاحیدر
    سلام علیکم
    حقیر هم چند سال پیش بیماریی داشتم که مجبورم کردند برم پیش مثلا متخصص
    ایشون به من گفت: خیلی نگرانی و غصه داری و...
    و گفت بهتره آهنگ و موسیقی خیلی شاد گوش کنی!!!
    تو دلم خندیدم و...

    با احترام به جامعه پزشکی باید بگم، شاید خیلیهاشون هیچی بلد نیستن!

    یاعلی
    عالی بود.
    چقدر خوبه پزشکا انقدر معتقد باشن ...
    من یادم نمیاد حتی یک بار هم دوره درمانی رو که پزشک گفته رو تا آخر طی کنم !
    نهایتا سه چهار تا قرص میخورم و میرم سراغ دوا درمون سنتی !
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • سلام همسنگر
    وب خوبی دارید
    ان شاءالله موفق باشید
    وبتون رو دنبال کردم
    در پناه حق
    یا علی

  • بروزترین سایت دانلود
  • با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز 
    ====================
    شما دوستان میتوانید برای دریافت جدیدترین 
     مقالات و پایان نامه ها و تحقیق های علمی
    به سایت ما به آدرس های زیر مراجعه کنید
    http://www.musicgelyan.com/poroje/p20/
    http://poroje20.blog.ir/
    http://poroje20.loxblog.com/
    http://www.musicgelyan.com/
    .............................
    (دانلود نرم افزار اندروید...کل سایت دانلود مقاله,تحقیق,پایان نامه)
    تمامی مقالات و پایان نامه ها و پروژه ها را بصورت آفلاین در تلفن همراه خود داشته باشید
    لینک دانلود نرم افزار
    http://www.musicgelyan.com/TAHGHIGH/poroje-1.zip
    ..............................
    با تشکر از شما دوستان عزیز
    ====================
    همچنین ما با سایت ها تبادل لینک داریم
    اگر خواستید در قسمت نظرات اعلام بفرماید
    ===================

    احسنت، عالی بود...
    بنده هم به طب اسلامی معتقدم، نه مدرن...
    +
    به اذن خدا عالی بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">