او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

شهدای گمنام دانشگاه

سادات | سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

اوایل دانشگاه بود، حاج حسین یکتا بهمون گفتن: نذارید شهدای دانشگاتون غریب بمونن. حداقل هر روز که میرید دانشگاه یه سری بهشون بزنید و فاتحه بخونید.

ما هم با رفقا یا تنهایی این کارو انجام میدادیم. خلاصه تا جایی که در توان داشتیم، هوای شهدارو داشتیم و تنهاشون نذاشتیم، البته در ظاهر...

چون این شهدا هستن که هوای مارو دارن... مثلاً قرارامون سر مزارشون بود و ...

خلاصه گذشت تا سال آخر و آخر کار، و ما مشغول پایان‌نامه شدیم و به جایی رسیدیم که کار قفل کرد...

تلاش و تلاش و تلاش...

اما نشد...

تا اینکه رفتم دانشگاه، سر مزار شهدای گمنام...

باهاشون حرف زدم و ازشون کمک خواستم (بین خودمون بمونه، میخواستم امتحانشون کنم...!)

بعدش رفتم پیش استاد، و بعد از دقایقی در کمال ناباوری، مدل Run (اجرا) شد.

و من مات و مبهوت به صفحه لپ‌تاپ چشم دوخته بودم و به فکر قرارم با شهدا ...

استاد هم خوشحال...

موقع برگشت رفتم سر مزارشون...

.

.

.

شهدا دَمِتان گرم، باز هم مرام گذاشتید... 

 

خوشا به سعادتتان که عند ربهم یرزقون هستید...

شهدا شرمنده‌ایم....

 

  • سادات

نظرات  (۷)

  • دانشجوی کلاس اول دبستان
  • سلام

    شهیدان را دست کم گرفته ایم

    ....
    فصل آن هست
    که ایمان بیاوریم
    به معجزه ی شهید گمنام ...
    ....
    "باشد تا رستگار شویم"
    این ارواح بزرگ وشریف همیشه تو زندگی ماجریان دارن اماگاهی نمودش بیشترمیشه
    شهدا شرمنده ایمممم
    شهدا! شهادت...
    همین...

    خوشا آنان که با عزت ز گیتی

    بساط خویش برچیدند و رفتند

      ز کالاهای این آشفته بازار

    شهادت را پسندیدند و رفتند
  • فرزانه رهبر
  • اون ها امتحان شده ان که شهید شدن
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • موفق باشید

    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوآل مُحَمَّدٍ

    شادی دل حضرت مادر صلوات...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">