او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روز دهم ...

سادات | شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ب.ظ

باز هم روز دهم
ساعت سه
ساعت سر
ساعت وقت ملاقات سری با مادر
ساعت رفتن جان از بدن یک خواهر
ساعت غارت خیمه شده آماده شوید
دین ندارید شما لااقل آزاده شوید
بکشیدش سپس آماده منظور شوید
او نفس میکشد از اهل حرم دور شوید


¤دلم هوای حرم کرده¤

  • سادات

نظرات  (۶)

  • عبداله سعادت
  • سلام...
    شادی اگر تقسیم شود..
    دو برار می شود..
    غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
    میلاد پربرکت وبا سعادت وسراسر نور آقا امام کاظم مبارک.
    لطفاً،دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
    تنهابه عشق کرب وبلا می کشم نفس
    دنیابدون حسین به دردم نمی خورد
    پاسخ:
    +++

    یاعلی
    شعردر دست ندارم ولی ازروی ادب
    السلام علیک، دار وندار زینب
    خیییییلی زیبا
    سلام علیکم مومن
    کربلا روزیتون ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    به من هم سر بزنید لطفا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">