او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

زائرت نشدم اما دلم...

سادات | دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

زائر کرب و بلا گفت
خداحافظ و دید
دل من پشت سرش
کاسه ی آبی شد و ریخت...

 

  • سادات

نظرات  (۵)

  • در مسلخ عشق
  • سلام خیلی زیبا بود هم عکس و هم متن
    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارید.

    یاعلی
  • سرباز جامانده
  • شما رمز اون مطلب رو نمیخوایید؟لازمه همه مذهبیا بخونن
    :(
  • سرباز جامانده
  • سلام ممنون از بازدیدتون.درمورد نظرتونم عرض کنم که منظور ازاون متن رو اشتباه متوجه شدید.اون جمله زن با حجاب زیبایی بیشتری داره مفهومش زیبایی ظاهری نیست.این زیبایی عقیدس.یه زن محجبه ک هیچییی از زیباییش معلوم نباشه حتی پوشیه هم زده باشه در نظر اهلش زیباست بخاطر عقیدش
  • ♥ محجبه ♥
  • لایک :-(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">