او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

صبر

سادات | سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ

بارها پیش اومده که چیزی رو از خدا خواستم و نشده و صبر کردم، بعدش ب حکمتش پی بردم که خدایا شکر که نشد وگرنه الان باید چکار میکردم؟!
چقدر زیبا فرمودن: صبر بمنزلهء سر است برای ایمان
آدم بدون سر یعنی مرده، پس مؤمنی که صبر نداره هم مرده است ...


تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل . . .

 

  • سادات

نظرات  (۳)

  • رفاقت به سبک شهید
  • دعا کنید منم زیاد صبور باشم
    کمالات تان روز افزون باد.
    سلام سادات عزیز.. 
    امیدوارم وبلاگ توئیت های من رو فراموش نکرده باشی..
    من دوباره برگشتم و سرقولم موندم و بهتون سرزدم.
    توی سایت جدیدم منتظر حضورت هستم، امیدوارم سایت نوپاام رو دوباره با همراهیتون یاری کنید تا به مرور بهتر و بهتر بشه به لطف شما. 

    منتظرتون هستم 

    آدرس : پرده نشیـــــن 
    jameolhoda.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">