او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مهمان

سادات | چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

از برکات کلام نورانی اهل بیت اینه که براحتی با یه حدیث دیدگاه آدم در مورد یه موضوع به کلی تغییر می‌کنه. تو زمان مجردی هر وقت مهمون داشتیم غصه‌م می‌گرفت، وای دوباره این همه کار...

ولی الحمدلله از وقتی این حدیث رو شنیدم کلاً دوس دارم مهمون داشته باشیم و واقعاً برکتش رو هم می‌بینم.

 

قال رسول الله (ص):

 

اَلضَّیفُ یَنزِلُ بِرِزقِهِ وَ یَرتَحِلُ بِذُنوبِ أَهلِ البَیتِ؛
میهمان، روزى خود را مى آورد و گناهان اهل خانه را مى برد.

 

جامع الاخبار(شعیری) ص 136 - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 72، ص461، ح14

 

مهمونی خدا نزدیکه، االهم الرزقنا حج بیتک الحرام....

  • سادات

نظرات  (۹)

سلام عزیزم
بهتری ایشالله
من به یادت هستم وبرات دعا میکنم
پاسخ:
سلام خانومی
الحمدلله ب دعای دوستان

ممنون عزیزم
عیدتون مبارک

یاعلی
سلام مومن

طاعاتتون قبول

لطفا بیایزد جایزه تون را انتخاب کنید و ببرید...نمی خوام و اینا هم نداریم ..زوریه(لبخند)

یا علی
پس تشریف بیارید مهمونی بزرگ "ماه شب پانزدهم" ...
حلول ماه مبارک رمضان مبارک
التماس دعا
سلام گلم
خدا قلب و دلت رو به نور اهل بیت روشن کنه
پاسخ:
سلاعزیزم

ممنون 
ان شاالله

یاعلی 
اگه به خدا و آل الله اعتماد کنیم
بهترین ها روزی مان می شود.
حدیث بیان فرستاده خداست.
تکلیف این است 
من آرام باشم
و بگویم چشم

پاسخ:
چقدر زیبا:
من آرام باشم
و بگویم چشم


یاعلی
به به
چه عالی
دعای آخرِ متن، حال عجیبی منتقل کرد...
پاسخ:
ان شاالله به زودی با ظهور آقا، روزی همه

یاعلی
حالا مهمونی دادن را بیشتر دوست داری یا مهمونی رفتن را؟!

ان شاءالله در ضیوف الرحمن خوش بدرخشی و از مهمانان ویژه باشی..



پاسخ:
دروغ چرا، رفتن!!!
ان شاالله

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">