او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

امـــــــــــــــان از دل غافل....

سادات | دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ق.ظ

 

کلاس اخلاق برای خودم:

در طول روز هر کاری را که میخواهم انجام دهم، با نفس خود میگویم:

خوب گوش کن! 312 نفر آماده اند....

فکر کن تو نفر313 ام هستی...

و امام زمانت منتظر توست....

چه طور دلت میاید مهدی فاطمه را بیش از این چشم انتظار بگذاری؟!

 

دل نوشت: بچه شیعه­ ها بخدا امام زمان(عج) غریبه...

 

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعة و المستشهدین بین یدیه...

 

 

  • سادات

نظرات  (۴)

  • مظهر زیبایی
  • خیلی تکان دهنده بود اگه همه بااین طرز فکر زندگی کنن چقد قشنگه
    تلنگرخیلی به جایی بود واقعا ممنون
    پاسخ:
    قابلی نداشت...
    جمله به تلخیص بودا، از خودِ خودم نبود...
  • مظهر زیبایی
  • سلام بزرگوار ممنون از حضور شما
    باافتخار لینک شدید...
    منتظر نظرات بعدی شما هستم
    یاحق
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    انشاالله
    یاعلی
  • سید گمنام
  • دیگر نمیداند کسی فرق ترنج و دست را،

    یوسف !

    تمام شهر را داری زلیخا میکنی..!

    پاسخ:
    اگر حجاب ظهورت وجود تار من است...
    خدا کند که بمیرم! چرا نمـــــــــی آیی
  • سیدعلی حسینی
  • متی ترانا و نراک...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">