او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

مـ حــ بـــــ تـــــــ

سادات | سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۴ ق.ظ

الحمدلله هیپچوقت آرزو نکردم جای کسی باشم، حتی پولدارترین دوستام، که از راهنمایی تا دانشگاه تقریباً اکثر دوستام مرفهان بی درد جامعه بودن.

چون من زندگی رو فقط در یک چیز میبینم و اون هم محبته...
صبح ها که آقاجونم (پدر) میرن سرکار، من از پنجره اتاقم ایشون رو نگاه میکنم و خدا رو شکر میکنم پدری دارم که با نون حلال و عرق جبین، منو به اینجا رسونده.
و براشون دعای طول عمر بابرکت و سلامتی میکنم.
 
وقتی آقاجونم رو صدا میکنم و در جواب از ایشون جان آقاجون میشنوم،
  اون لحظه هارو با هیچ پول و ثروتی تو دنیا عوض نمیکنم.
 
قال معصوم(ع): هَل الدین الّا الحُب....
 
  • سادات

نظرات  (۳)

اوخیییییییییییییی
  • دلتنگ خدا...
  • خیلی خیلی این پستتون زیبا بود
    با افتخار لینک شدین
    پاسخ:
    چشماتون قشنگ میبینه...
    ممنون و تشکر
  • مظهر زیبایی
  • خدایا قشنگ ترین سرمایه های زندگیمونو حفظ کن
    الهی آمین
    پاسخ:
    الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">