او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

همایش دکتر عباسی، 29 دی و آهنگ جدید حامد زمانی

سادات | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

 "با آمدنت جهان ما زیبا شد

 شب رفت و سپیده سر زد و فردا شد

 ایوان مدائن که فرو ریخت چه باک

 ایوان بلند عاشقی برپا شد"

 

سلام دوستان

عیدتان مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

جاتون خالی بود در همایش امروز...

و کاش مخاطب ":)" حضور داشتند تا بیشتر با شخصیت علمی دکتر آشنا میشدند. 

انگار روزی مون بود که این همایش رو شرکت کنیم...

رزق و روزی که همیشه مادی نیست...

دوست خوب...

حرف خوب...

مجلس خوب....

اینا همه ش رزقه...

خلاصه خیلی جلسه ی مفیدی بود. بنده اولین باری بود که در جلسات دکتر عباسی حضور مستقیم داشتم، واقعاً عالی بود.

برای دریافت صوت جلسه به پیوند "محفل دانشجویان فرهنگ گستر" برید. (آخرین پیوند)

البته هنوز آپلود نشده....

 

حامد زمانی * محمد(ص)

 

  • سادات

نظرات  (۶)

اوه اوه،چقدر سخت!
چند بار خوندم تا بفهمم شما چی نوشتید!آخرشم مطمئن نیستم فهمیده باشم یا نه!!!فقط اینو مطمئنم فهمیدم که راه رفتن بین حق و باطل اسمش اعتدال نیست!
راستی شما جسارتا تحصیلاتتون چیه؟؟؟فلسفه میخونید؟؟؟
در ضمن امروز آغاز عملیات تعلیق 20 درصده!
نمیدونم چی بگم،ولی اصلا احساس خوبی ندارم!
در دادیم در برابر آبنات(اونم آبنباتی که قراره قسطی بهمون بدن)
:((((
خدا خودش به خیر کنه
یا علی

پاسخ:
فک کنم اشکال از نوشتن بنده بوده نه شما.
فلسفه!!!؟؟
نه متأسفانه، نخوندم.
آره واقعاً، شایدم بدتر، مثلاً قرار بود برد-برد باشه...
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
یاعلی
سلام
میشه بگید دکتر عباسی در مورد چه موضوعی صحبت کردن؟؟؟
در مورد مذاکرات چیزی نگفتن؟؟؟
ممنون میشم اگه بگید
در پناه مهدی فاطمه
یا حق
پاسخ:
سلام
در مورد وهابیت و انگلیس و اسرائیل و فرهنگ و ....

مستقیمِ مستقیم که نه ولی به اعتدال اشاره کردند که میشه به اشتباه بودن مذاکرات هم رسید.
یه ذره فلسفیه ولی سعی میکنم راحت بگم:

معرفت غرب تثلیث است (کمیت، کیفیت، لوگوس: [پدر، پسر، روح القدس])
معرفت شرق هم ثنویت است (ینگ، یانگ: [خیر و شر، شب و روز])
اما حد بین این دو که قرآن است؛
4 نوع ثنویت را نام برده:
ثنویت متباین: جن و انس
ثنویت مترادف: نبی و رسول
ثنویت متضاد: زن و مرد
ثنویت توحیدی: حق و باطل
 
که معرفت اسلام ثنویت توحیدی است یعنی اَبَر پارادایم انسان مسلمان توحید است.
این جمله عین سخن دکترِ: در اعتقادات حد وسط نداریم،"اعتدال نداریم"
در قرآن همه چیز صفر و یک است، یعنی:
یا حق است یا باطل، یا هدایت است یا ظلمت، باید یکی از این دو را خط زد و به دیگری رسید؛ مصداق: لا اله الا الله


دیگه آدم هر چی هم که سیاسی نباشه، میفهمه که....
یاعلی

  • سجاد مؤذنی
  • گفتم:" با فرمانده تون کار دارم."

    گفت:" الان ساعت یازده است، ملاقاتی قبول نمی کنه. "

    رفتم پشت در اتاقش، در زدم. گفت:" کیه؟ "

    گفتم :" مصطفی منم. "

    گفت :" بیا تو. "

    سرش رو از سجده بلند کرد، چشماش سرخ و خیسِ اشک بود و رنگش پریده بود.

    نگران شدم.

    گفتم: " چی شده مصطفی؟ خبری شده؟ کسی طوریش شده؟ "

    دو زانو نشست. سرش رو انداخت پایین. زُل زد به مهرش. دانه های تسبیح رو یکی یکی از لای انگشتاش رد می کرد.

    گفت: "ساعت یازده تا دوازده هر روز رو فقط برای خدا گذاشتم. بر می گردم کارهام رو نگاه می کنم.

    از خودم می پرسم کارهایی که کردم، واسه خدا بود یا واسه دل خودم؟؟ "


    شهید حجت السلام مصطفی ردانی پور

    از بس که کم سعادت و بی توفیق یم...
    :(
    :(
    :(
    پاسخ:
    سلام

    خب شمام یه کار مفید انجام دادید دیگه
    جهاد علمی... "امتحان"
    ان شاالله همایش های بعدی...
    سلام!
    اتفاقا خیلی دلم می خواست بیام
    ولی امان از امتاحانا
    امان
    :)
    :)
    :)
    :)
  • سجاد مؤذنی
  • و اما خصوص حضور حضرت زهرا(س) نزد قبر امام حسین علیه السلام در شب جمعه را در روایتی نیافتیم در نقلی آمده است که فردی به نام سلیمان اعمش می گوید من همسایه ای داشتم از اهل سنت از او در مورد زیارت امام حسین علیه السلام پرسیدم گفت بدعت است فردای آن روز رفتم با او در این مورد بحث کنم همسرش گفت به زیارت کربلا رفته من نیز به کربلا رفتم او را دیدم و از علت سخنش در مورد زیارت وتغییر موضعش سوال کردم گفت همان شب که شب جمعه بود در خواب پیامبر را دیدم و حضرت زهرا و خدیجه را دیدم که در هودجی بودند که از آسمان فرود می آمد سوال کردم اینان به کجا می رود گفتند به زیارت امام حسین علیه السلام آنگاه دیدم که از آسمان برگه های کاغذ که بر ان چیزی نوشته است فرو می ریزد که بر آن نوشته است «امان من الله لزوار قبر الحسین لیله الجمعه» امان است از سوی خداوند برای زایران حسین علیه السلام در شب جمعه، خواستم از این برگه ها بگیرم به من گفتند تو زیارت آن حضرت را بدعت میدانی از خواب بیدار شدم و اکنون متنبه شده ام.(بحار 45/ 402)
    همین مطلب را فردی که تشرف خدمت امام زمان داشته از ان حضرت سوال میکند که این حکایت صحیح است حضرت تلویحا تایید میفرمایند و در پاسخ میفرمایند آری زیارت امام حسین در شب جمعه باعث ایمنی از آتش جهنم است.(بحار53/315).
    در مورد صدا کردن امام حسین در روز عاشورا توسط حضرت زهرا این مطلب را در روایتی نیافتیم ممکن است در برخی نقل های تاریخی این مطلب آمده باشد از جمله در حکایت جمال که قصد ربودن کمر بند آن حضرت را داشته ضمن حکایتی نقل میکند که من پیامبر, حضرت زهرا و امیرمؤمنان و امام حسن علیه السلام را دیدم که در کربلا حضور یافته اند، لکن همان گونه که گفتیم حضور آنان در بهشت منافاتی با حضور آنان در این عالم ندارد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">