او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد...

سادات | سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

خبر آمد که تو بیمار شدی، زار شدم

با دلـــــــــــــم بر سر بالین تو احضار شدم

قوت چشم من از قوت چشمان تو بود

چشــــــــم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم...

 

سلامتی امام خامنه ای صلوات

  • سادات

نظرات  (۹)

تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی
تو طبیب همه ای از چه تو بیمار شــدی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • پلاک گمشده مجنون
  • بسم الله ...

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


    اللهم صل علی محمد و ال محمد
    نفسم بند امد وقتی اقا  شما را دیدم
    اشک از چشمانم جاری شد وقتی روی تخت دیدمت
    من به فدای شما
    که حتی یه لحظه روی تخت خوابیده نبینمت
    همیشه استوار باشید
    که تمام ایستادگی ما به قامت ایستاده ی شما هست
    صدباربه جانتان قسم مامردیم
    وقتی که شنیدیم کمی بی حالید
  • مظهر زیبایی
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • فانوس جزیره
  • این حدیث هدیه به شما
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    بر خواهشهای نفست غلبه کن حکمتت به کمال می رسد.
    غرر الحکم.ح692

    اللهم صل علی محمد و آل محمد

    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از حدیث زیباتون

    یاعلی
  • عادیات ضبحا
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    بس که عادت کرده ام بر قامت ایستاده ات
    روی تختی و همین عکس تو ما را می کشد
    پاسخ:
    روی تختی و همین عکس تو ما را میکشد...

    خیلی قشنگ بود...

    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">