او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

روز زیارتی امام رضا

سادات | جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

باز هم دربدر شب شدم ای نور سلام

باز هم زائرتان نیستم از دور سلام

با زبانی که به ذکرت شده مامور سلام

به سلیمان برسد از طرف مور سلام

 

کاش سمت حرمت باز شود پنجره ها

باز از دوریت افتاده به کارم گره ها

 

ننوشته ست گنهکار نیاید به حرم

پس بیایید اگر خوب و اگر بد به حرم

برسد خواهش این ناله ی ممتد به حرم

زود ما را برسانید به مشهد به حرم

 

 

  • سادات

نظرات  (۱۰)

  • فانوس جزیره - گمنام
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
    ایشالله که مورد نظرخاصه ی حضرت قراربگیری
    پاسخ:
    ان شاالله
    ممنون از دعای قشنگتون

    یاعلی
    آخ ک چقد دلم برای خوندنش تنگ شده:
    اللهم إنی وقفت علی باب من ابواب....
    یا امام رضا...
    دیگه هیچی نمیگم، خودت دلمو راضی کن آقا، خودت میدونی چی میخوام آقا...
    حرم
    حرم
    حرم

    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ

    یاعلی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
    پیام شهید به شما بزرگوار:
    نهی از منکر
    از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
    اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
    راننده با تمسخر گفت:
    اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
    جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
    اگه خاموش نکنی پیاده میشم!

    راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
    بفرما!
    جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
    همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
    بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
    سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
    امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
    راز گل سرخ / ص10
    جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

    باور کن تمام دنیا را گشته ام

    کنارِ تو اما، دنیای دیگریست. . . !

  • رضا مکانیک سایبری
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

    شعر قشنگیه . تازه از مشهد اومدم ولی خیلی دلم تنگ شده . با اجازتون کپی کردم .
     بسم رب الشهدا و الصدیقین

    استقبال از خانواده شهید رضا سلمانی کردآبادی( شهید گمنام تازه شناسایی شده) فردا دوشنبه 31 شهریورماه پس از نماز ظهر و عصر در این دانشگاه برگزار می‌شود.
     
    در این مراسم که با حضور جمعی از دانشجویان و نخبگان کشور برگزار می‌شود، حاج حسین یکتا سخنران و حاج سعید حدادیان مداح هستند.
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    آخرین نماز یکشنبه این ماه فراموش نشه خیلی التماس دعا دارم بزرگوار
    این حدیث هدیه به شما :

    رسول مهربانیها (صلوات الله و سلام علیه)

    هر کس بتواند کار حرامی انجام دهد ولی آن را فقط بخاطر ترس از خدا رها کند خداوند پیش از آخرت و در همین دنیا بهتر از آن را به او عوض دهد.

    منتخب میزان الحکمه. ح 1517

    وبلاگ فانوس جزیره هر روز به روز می گردد با حضور نویسندگان مختلف
    هر روز منتظر حضور شما در فانوس جزیره هستیم بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا ...
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    خوبی؟
    از اونطرف چه خبر عایا؟
    سراغ ما رو نمیگیرید
    ** *** *** ***** **** * *******

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">