او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

باز هواییم کن...

سادات | جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

باز هواییم کن

هر چی دارم ازم بگیر، کربلاییم کن

 

 

گل خوش رنگ و بوی من حسین است

بهشـــــت آرزوی من حسین است
 

  • سادات

نظرات  (۸)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • شکرانه سادات
  • آنقدر به تو فکر میکنم
    تا فکری به حالم کنی
    .....حسین.....
  • عادیات ضبحا
  • ان شاء الله که قسمتتون میشه.
    یا حسین
    پاسخ:
    ان شاالله

    یاعلی

    حکمت باران دراین ایام میدانی که چیست

    آب وجارو میشود بهر محرم کوچه ها

    یابن الحسن(عج)
    قربان چشم سرخ شما،میکشی مرا
    باران گرفته است اگر،های های توست
  • فانوس جزیره
  • بردبار باش ...



    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر به حق ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله

    یاعلی
    ان شالله
    همه با هم کربلا بریم
    پاسخ:
    ان شاالله

    یاعلی
  • محمد محمدیان رباطی
  • ایشالله کربلایی خدایی شیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">