او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دعوت به تفکر

سادات | شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

در طول روز چقدر به مولامون فکر می‌کنیم؟
یاد دبیرستان افتادم، تو کتاب دین و زندگی یه درس راجع به ظهور بود، توش نوشته بود بچه شیعه هر شب با فکر امام زمان به خواب میره، یکی از دوستان اهل سنت ازم پرسید شما هر شب ب امام زمان فکر می‌کنید؟
تلنگر دردناکی بود...

 


برای فرج دعا کنید که فرج (کارهای) شما نیز در آن است.

  • سادات

نظرات  (۸)

سلام علیکم مومن
لطفا شما نیز یادگاری در ذیل این پست بعنوان تفکر نوشت بنویسید

http://azf06.blog.ir/post/762

منتظر نوشته شما هستم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
بی خیال همه ی مردم شهر
دلم آقا به خداتنگ شماست
  • من و غریبه
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    چقدرغافلیم
  • خواندنی ها
  • خدا فرج صاحبمون رو برسون
     دعای عهد، بیعت هر روز ما با امام زمان (عج)
  • ♥ محجبه ♥
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • مهنا احمدی
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">