او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حال و هوای این روزای من...

سادات | شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۲۸ ب.ظ

هوای این روزای من هوای سنگره
یه حسی روحمو تا زینبیه می بره
تا کی باید بشینم و خدا خدا کنم
به عکس صورت شهیدامون نگاه کنم

 

حالا که من نبودم اون روزا تو کربلا
بی بی بذار بیام بشم برای تو فدا
درسته که من آدم بدی شدم ولی
هنوز یه غیرتی دارم رو دختر علی(ع)

 

باید برای اینکه جونمو فدا کنم
به حضرت علی اکبر(س) اقتدا کنم
چی میشه پرچم حرم برام کفن بشه
سلامِ به بی بی شهادتین من بشه

 

پ.ن: خوش به حال سربازای آقا که از حرم عمه جانشون دفاع میکنن.

مدافع حرم شدنم آرزوست

فایل صوتی

عیدتان مبارک

 

امام باقر (ع):

الصَّبرُ صَبرانِ: صَبرٌ عَلی البَلاءِ حَسَنٌ جَمیلٌ وَ أفضَلُ الصَّبرَین الوَرَعُ عَن المَحارم.
صبر بر دو گونه است: صبر بر بلا که نیکو و زیباست و برترین این دو قسم پرهیز نمودن از حرامهای الهی است.
(جهاد با نفس ،ح 163- وسائل الشیعه آل البیت ع.. شیخ حرعاملی ج15 ص237 حدیث 20372)

 

  • سادات

نظرات  (۱)

تشکر از شما
حس و حال خوبی داشت.

 نقل حدیث از منابع اصلی رو هم خیلی می پسندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">