او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دلتنگم...

سادات | شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ب.ظ

دلتنـگـی پیچـیـده نیــست!
یک دل شکسته...
یک آسمـــــان...
یک بغـــض ...
در حسرت اذن دخول باب الجواد...


بدجور هوای حرم زده به سرم، بعضی وقتا احساس میکنم که
تو ایران فقط امام رضا رو دارم... مثل همین الان...
اللهم الرزقنا حرم...

 

 

 

 

  • سادات

نظرات  (۳)

  • فانوس جزیره ...
  • السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
    میدانم آقا میخواهی دو قبضه ببری ام به حرم ...
    صبر میکنم آقا و امید دارم به کرمت ...


    سلام
    ممنون ، ما را بردید به حرم ...
    پاسخ:
    سلام
    خداروشکر... خواهش میکنم...

    یاعلی
  • سادات حسینی
  • ان شالله عمری باشه و مسافر اقا باشیم تو اردو ی  دان..
  • سیدعلی حسینی
  • خوش باشی آقا با زائرات؛
    خوش بگذره با مسافرات...:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">