او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

اللهم اجعلنی من خیر انصاره و اعوانه.... و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه...

او خواهد آمد

"الناس علی دین ملوکهم..."
.
.
.
یعنی می‌شود...

ما هم بر همان دین سید علی باشیم؟!...


*اللهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک...

یاعلی

پیام های کوتاه
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

طوافم لحظه دیدار چشمان تو باطل شد...

سادات | جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۰۶ ب.ظ

به دریا می زنم! شاید به سوی ساحلی دیگر

مگر آسان نماید مشکلم را مشکلی دیگر

 

من از روزی که دل بستم به چشمان تو می دیدم

که چشمان تو می افتند دنبال دلی دیگر

 

به هر کس دل ببندم بعد از این خود نیز می دانم

به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر

 

من از آغاز در خاکم نمی از عشق می بینم

مرا می ساختند ای کاش، از آب و گلی دیگر

 

طوافم لحظه دیدار چشمان تو باطل شد

من اما همچنان در فکر دور باطلی دیگر

 

به دنبال کسی جامانده از پرواز می گردم

مگر بیدار سازد غافلی را، غافلی دیگر

 

فاضل نظری

  • سادات

نظرات  (۸)

  • خورشید اسلام
  • چه جمعه ها که غروب شد ونیامدی
    چه اشک ها که در گلو رسوب شد ونیامدی
    یا حق اللهم عجل لولیک الفرج
  • سیدابوالفضل رضوی
  • سلام اینا همه جکه
    پاسخ:
    سلام
    آهان٬ آخه خیلی جدی نوشته شده بود...

    یاعلی
    عاشقی دردسری بود
    نمیدانستیم
    پاسخ:
    .....

    مرد این بازیچه دیگر نیستم...
    این تو و لیلای تو من نیستم...

    یاعلی

    خــدا کنــد کہ کسے حالتش چـو ما نشــود

    ز دام خــال سیــاهش کسے رهــا نشــود 


    خــدا کنــد کہ نیفتــد کسے ز چشــم نگار 

    بہ نـزد یــار چـو ما پست و بے بهــا نشــود 


    جــواب نالــہ ے مــا را نمے دهــد “دلبــــــر” 

    خــدا کنــد کہ کسے "تحبــس الــدعا" نشــود 


    شنیـده ام کہ از این حــرف، یــار خستــہ شده 

    خــدا کنــد کہ بہ اخــراج مــا رضــا نشــود 


    مــریض عشقــم و من را طبیب لازم نیست 

    خــدا کنــد کہ مــریضے مــن دوا نشــود....

    پاسخ:

    مــریض عشقــم و من را طبیب لازم نیست 

    خــدا کنــد کہ مــریضے مــن دوا نشــود....


    یاعلی

  • فانوس جزیره ...
  • حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :

    هر که بر پدرم رسول خدا و بر من به مدّت سه روز سلام کند خداوند بهشت را براى او واجب مى گرداند، چه در زمان حیات و یا پس از مرگ ما باشد.

    سلام علیکم

    ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز نکوداشت مقام مادر بر شما بزرگوار مبارک باد .

    عاقبتتون بخیر

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    عید شمام مبارک.

    ان شاالله
    یاعلی
    به هر کس دل ببندم بعد از این خود نیز می دانم

    به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر

    بسیار زیبا..
    سپاس از شعر زیبایی که گذاشتید.
    پاسخ:
    خواهش میکنم، نوش جان....

    یاعلی
    به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">